poniedziałek, 2 lipca 2012

POWIADOMIENIE :(

Wybaczcie, że kolejne rozdziały nie pojawiały się już od 2 miesięcy no ale cóż brak nam weny i jakoś nie idzie nam to pisanie. Mam niestety dla was kolejne złe wieści bo Ginger moja współautorka wyjechała na wakacje, więc nie będzie jej przez około dwa tygodnie, ja także wyjeżdżam w tym tygodniu na cały miesiąc, więc kolejny rozdział nie pojawi się prędko. Mamy napisany kawałek kolejnej notki więc jeśli Ginger sama go do kończy to na pewno go wstawi na bloga. Nie myślcie, że blog został zawieszony, BO TAK NIE JEST, KOLEJNE NOTKI POJAWIĄ SIĘ NA PEWNO, jednak nie spodziewajcie się ich szybko, bo aktualnie nie mamy nawet jak ich wstawić, ze względu na nasze plany wakacyjne.
Jestem w podziwie waszej wytrwałości i, że w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda, co nawiasem mówiąc bardzo mnie cieszy. Wybaczcie, że tak długo nic nie wstawiałyśmy, ja też jestem z tego powodu niepocieszona jak wy, ale nie tracie nadziei.
A no i udanych wakacji i dużo słonecznych dni i czego tam chcecie ;p
         
                                                                                                                        Z poważaniem Hope.

10 komentarzy:

  1. Ja myślałam, że już tu nie piszecie, że zapomniałyście o tym blogu. Ja się przyznam, że zapomniałam... nie wiem, czy coś u Was komentowałam, ale nawet jeśli nie, to czytałam i bardzo lubię tego bloga. Mam nadzieję, że na początku roku szkolnego coś się tu pojawi (najpóźniej, bo wolałabym wcześniej). Jeśli coś napiszecie i wstawicie tutaj, to będę wniebowzięta. W każdym razie ja czytałam i nadal będę. Życzę Wam weny! :P
    Pozdro
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ~`Będziemy czekać wytrwale! Kocham wasz blog!! I NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ. Miłych koloni i wyjazdów i w ogóle. < 3

    http://czasami-jednak-kolorowo.blogspot.com/
    C.\

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobała mi się ta historia, czekam ;>

    malfoy-issue

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ale rozumiem Was. W każdym razie czekam, ciekawa ciągu dalszego waszej fajnej historii.
    Miłych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow..czekam na nowe rozdziały i zapraszam do siebie. : D
    http://imlookingforhappieness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawiajcie dalej proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym strasznie żeby Ivy była z Davidem <3 Proszę o wstawienie nowej notki jak najszybciej! Może nawet w przyszłym tygodniu? xd
    Uwielbiam wasze historie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. no cóż, lajf wzywa wiadomo :d troszkę przeczytałam i mi się podoba. zapraszam do mnie: www.zakleta-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wasze opowiadania są świetne :) Czekam na ciąg dalszy

    zapraszam do mnie
    http://the-dark-past.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń