wtorek, 22 marca 2011

Wstęp

Cześć wszystkim! Będziemy pisać opowiadanie oparte na powieści J.K Rowling „ Harry Potter”. Akcja będzie rozgrywać się jeszcze kilka lat po wydarzeniach opisanych w ostatnim rozdziale ( a tak w ogóle to jest właśnie nasz ulubiony rozdział) czyli będzie coś o dzieciach Potterów JEDNAKŻE nie będą oni głównymi bohaterami. Zaskoczeni? Główne postacie są wymyślone przez nas i w pewien sposób są odzwierciedleniem naszych charakterów. Mamy nadzieję, że wam się spodoba i zapraszamy na prolog.

6 komentarzy:

  1. Hej.Fajny pomysł:)Co ile będziecie uaktualniać wpisy?Bo jestem ciekawa.Pewnie fajnie Wam wyjdzie.A właściwie...kto był tą kobietą?Tą którą wypchną tamten facet.A właśnie:kim był ten facet?Odpiszcie w komentarzach,papa.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy dodawać średnio raz na tydzień może częściej. A jakbyśmy ci powiedziały kim byli to nie byłoby tajemnicy. Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czytać. Na pewno!
    Podpis:
    harry_potter13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę wchodzić na tego bloga! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka. To ja - z bloga nr1992. Poleciłaś mi to opowiadanie, więc stwierdziłam, że warto zajrzeć. I warto. ;D Uwielbiam HP, i zaciekawił mnie wstęp powieści! ;D Napewno przeczytam wszystko! ;D Pozdro! ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak narazie jestem uzalezniona od jednego bloga. Mudicie mnie bardzo zaskoczyc abym z tego nie zrezygnowala
    Bellatrix

    OdpowiedzUsuń