wtorek, 22 marca 2011

Prolog

        Biegnie, najszybciej jak tylko potrafi. Jeszcze tylko jeden zakręt. Uda mu się! Słyszy jej pośpieszne kroki, jest niedaleko. Wbiega za nią po krętych schodach wieży, ciemność nie przeszkadza mu w pokonywaniu kolejnych stopni. Raptownie się zatrzymuje. Patrzy prosto w jej szeroko otwarte oczy, widzi w nich strach. Uśmiecha się rozkosznie. Kobieta w długiej szacie opiera się mocniej o barierkę.
-Zostaw mnie! Czego jeszcze chcesz?!- krzyknęła głosem drżącym ze strachu.
-Dobrze wiesz- szepnął i powoli zbliżył się do niej. Na szyi poczuł jej ciepły i nierówny oddech.
-Błagam! Zostaw mnie! Przyrzekam, że nikomu nie powiem! Proszę! -zawołała histerycznie, a z oczu popłynęły łzy.
-Wiesz, że nie mogę- rzekł i delikatnie otarł jej mokry policzek
- Błagam, nie! Zrobię wszystko!-powiedziała, a jej ciałem wstrząsnął dreszcz.
Spojrzała w jego bezlitosną twarz. Już się nie uśmiechał, z jego oczu emanowała zimna furia, która sprawiła, że mocniej przywarła do poręczy.
- Już za późno, już nie możesz tego naprawić... a to szkoda, bo nawet cię polubiłem- powiedział z udawanym żalem i wypchnął ją poza balustradę. Jej krzyk odbił się echem po błoniach. A potem dał się słyszeć dźwięk łamanych kości i głos ucichł. Wszystko znowu pogrążyło się w ciszy.
-Żegnaj - powiedział beznamiętnie i odszedł.

15 komentarzy:

  1. Noooo zapowiada się świetnie : ] dajcie jeszcze bohaterów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny początek ;d oczywiście będę czytać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada i ładnie piszecie :) Czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. No dajcie już coś dalej (wstęp czytałam), proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy prolog :) Mam nadzieja że następny rozdział pojawi się niebawem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Macie talent! Oby tak dalej!
    Podpis:
    harry_potter13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Spuer! :D Będę odwiedzać i czytać! :D
    nr1992.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog! Trzyma w napięciu i w ogóle jest extra! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog genialny:)
    świetnie przekazane emocje,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty prolog. Zaciekawia <3

    bella-my-book.blogspot.com

    zajrzyjcie tez na mojego bloga i skomentujcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale początek... to będzie fajne opko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste! Świetny styl, świetny wygląd!
    Zabieram się za następne rozdziały, choć mi się nie chce bo widzę, że piszesz dość obszernie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie krotkie a juz polubilam bellatrix

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra,ledwie co tu weszłam a zaciekawił mnie wygląd ;) strony no i jestem tu nowa,ale przeczytam WSZYTSKIE rozdziały choć jest tego trochę O.o także każdy skometuję ;)

    OdpowiedzUsuń